[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: MihaiA09
Forum Index » Profile for MihaiA09 » Messages posted by MihaiA09
ei bine nu cred ca ii acesta, fiindca este grii pestisorul meu si nu are aripioarele asa.
mvtb25 wrote: lasa ca dupa ce il fac cum vreau eu postez niste poze si o sa vezi ce frumos o sa arate

Asa te vreau. Fii dur. Lasatil ma sa vedem ce acvaru are
Circa 3-4 cenrimetri
Pai... nu are mustati, si nici coada neagra, o are tot prtocalie si are un punct negru inainte de coada, sta la jumatatea acvariului si seamana un pic cu pestisorul Rosy Barb insa mai mare.
Sunt un incepator si mam gandit sa incep cu un acvariu mai micut de 20 litri. In el se afla: pietris, 3 plante artificiale, acvariu are capac, filtru si pompa pentru aer dar nu le stiu numele, iar pesti 1 guppy ramas, 2 xipho, 2 rosy barb, 2 black tetra, 1 black molly ramas si 2 pestisori mai mari la care nu le stiu numele . Aaa... ii am de 1 luna. Si le dau de mancare hrana de la Sera (baby food=mancare de pestisori pui), iar in ce priveste schimbatul apei: scot jumate din apa, iar in apa noua pun o solutie tot de la Sera care cica nui streseaza pe pestisori.
Pai.. imi pare rau ca nam scris (nam vazut nici unde ca pot sa scriu)
Doamne. Nu stiu ce au pestisorii mei. Azi a mai murit un guppy mascul si un black molly . Nu stiu de ce ai. Asa... sin senin iam vazut intinsi jos la pamant fara cozi. O fii o boala ceva. Dar ajutatima repede va rog.
cum am spus si in celalalt toppic pot sa le fac o poza doar peste vreo 2 saptamani pentru ca eu sunt intro "excursie" si nu le pot face poze.
cei 2 pesti sunt singurii la care nu le stiu numele si am facut un toppic despre acel peste si ii mai jos