[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: skija
Forum Index » Profile for skija » Messages posted by skija
Din pacate sa zic asa la acest concurs conteaza foarte mult poza , nu e buna poza poc ti-au taiat 50 de puncte ))

Felicitari Gabi !
Am pus de 7 si mi se pare cam scurt sa zic asa , am schimbat pe 10 , o sa vad cum merge
weeping moss , cauta pe goagle poze
60 mm macro ?
Sunt foarte multi incepatori (poate 70-80 %) care cred ca daca schimbi apa (doar atat ) este suficient de aceea am scris ca trebuie sa faci si curatenie cand schimbi apa

Uite aici ptr "amatori" ce inseamna "schimb de apa"

[youtube]https://youtu.be/E_5iWuHwP3g[/youtube]

Eu am incercat sa schimb apa si 20-30 % de 2 ori pe saptamana si 70% odata pe saptamana , dar va spun ceva , degeaba schimbi apa daca nu faci si curat in acvariu .

da
35 mm si 50 mm nikon au f 1.8 , deci si mai bun
F-ul nou ?

Nu inteleg
Ok , merci , o sa-mi fac timp saptamana viitoare sa montez filtrul de apa de 7
Ma gandeam sa iau de 7 ca nu prea am loc in dulap (nu ma intereseaza diferenta de pret ), credeti ca o sa fie vreo problema daca pun de 7 in loc de 10 ?

Merci
Eheim 2071 , in filmuletul atasat mai sus este legat la un aquamedic reactor 1000 , din cate am vazut si intrebat este cam slab ptr acest reactor , de aceea vreau sa trec la filtru de apa
Adica daca ies bule ca si in filmuletul de mai jos insemana ca nu se dizolva bine CO2 ?

Poti pune si matrix , ce vrei tu
Sa pui eheim substrat pro in el in loc de burete
Iliescu Mihai Ulmis wrote:La fel a trebuit sa aleg si eu. Am ales classic 600 pt volumul mai mare si pt ca am vazut multe reviewuri negative la experience.

Zi-mi te rog ce ai citit despre gama experience "de rau" sa zic asa ?