[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: daniel12
Forum Index » Profile for daniel12 » Messages posted by daniel12

Sunt un incepator in ale acvaristicii si se pare ca am muscat mai mult decat puteam duce. Am o problema cu cateva plante care cred eu ca ma depasesc ca si dificultate.

Prima este cu Bacopa Caroliana care se topeste de la o zi la alta, am 2 fire. Unul aproape e chel cu 2-3 frunzulite translucide pe la varf iar al doilea incepe de jos sa se topeasca. Ambele fire nu sunt concurate pentru lumina.

A doua planta este Rotala Macranda Care a inceput tot de jos sa se topeasca dar are frunzulite noi si se topeste mai incet decat Bacopa. Restul de plante se descurca fara probleme. Mai am si Rotala Rotundifolia care se descurca fara problemele suratei.

Daca pomenesc si de Althernantera Reikii care se topeste vazand cu ochii cred ca aruncati cu rosii in mine
Eu as zice ca e cam multa lumina acolo. Eu am 2X18W T8 la 126L brut si nu m-am lovit de problema asta.
Va rog sa ma ajutati in identificarea problemei ce am observat-o la unul din Molly. De doua zile are o pata mica alba si pufoasa, cel putin asa se vede, un pic umflata. Este o ciuperca? Mentionez ca e singurul dintre restul de pesti care prezinta "buba" asta.

Ca si comportament, nu este apatic. Am observat la un moment dat ca s-a frecat de o planta.

Va multumesc in avans pentru raspuns.
Cele cateva plante de start ar fi trebuit sa fie Cabomba, Egeria si Eleocharis acicularis. Pe toate le gasesti in Hornbach, la fel si Bactozym. Ce ai tu acolo nu sunt chiar asa de rezistente la inceput cand o sa ai variatii bruste de substante in apa. Sa nu te mire daca Bacopa aia se va topi.