[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Bacopa topita  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
daniel12
Senior member
[Avatar]

IP:

Salut,

Sunt un incepator in ale acvaristicii si se pare ca am muscat mai mult decat puteam duce. Am o problema cu cateva plante care cred eu ca ma depasesc ca si dificultate.

Prima este cu Bacopa Caroliana care se topeste de la o zi la alta, am 2 fire. Unul aproape e chel cu 2-3 frunzulite translucide pe la varf iar al doilea incepe de jos sa se topeasca. Ambele fire nu sunt concurate pentru lumina.

A doua planta este Rotala Macranda Care a inceput tot de jos sa se topeasca dar are frunzulite noi si se topeste mai incet decat Bacopa. Restul de plante se descurca fara probleme. Mai am si Rotala Rotundifolia care se descurca fara problemele suratei.

Daca pomenesc si de Althernantera Reikii care se topeste vazand cu ochii cred ca aruncati cu rosii in mine
Emimag
Member
[Avatar]

IP:

De cat timp ai acvariul?

Omnia tempus habent!
daniel12
Senior member
[Avatar]

IP:

De la sf. lunii Noiembrie, dar Bacopa e cumparata la inceputul lui decembrie.
tarca.paul
Member
[Avatar]

IP:

Daniel, sunt multe de povestit aici, nu stiu daca ai deschis un jurnal, nu prea am timp sa ma uit dar spune-ne mai multe, fertilizare(micro-macro), lumina? Daca se topeste de jos...inclin sa cred ca e putina lumina...sau sunt plantate unde sunt umbrite de alte plante...

A belief that heaven or an afterlife awaits us is a "fairy story" for people afraid of death! S.H
daniel12
Senior member
[Avatar]

IP:

Mersi de sugestie. O sa incep un jurnal ca sa fie si o ordine cronologica la ce am facut/fac cu acvariul.

Asa cum am spus, nu sunt concurate de alte plante. Au o inaltime de aprox 5-7Cm.