Message |
|
Eu am pus femela in alt acvariu.Am zis ca poate se cuminteste.  O voi tine vreo 3-4 zile acolo si daca nu se cuminteste o dau mai departe.
|
 |
|
Este singura femela.Am un mascul si o femela de xipho,atat.Dupa cum ziceam,femela imi fugareste toti pestii nu numai masculul
|
 |
|
What ? Voiam doar sa-i vad pestii si acvariul.Am gresit cu ceva ? Plus ca vreau si eu sa-mi plantez acvariu si eram interesat.
|
 |
|
Bine ai venit ! Si eu sunt incepator si coincidenta,si eu vreu sa-mi plantez acvariul. Intrebare: Ce acvariu ai ? Marime,pesti,etc. Ceva poze sau video ?
|
 |
|
Chiar nu stie nimeni ce-i de facut ?  Eu ma gandeam sa o mut pentru un timp.
|
 |
|
|
 |
|
Am o femela de Xipho care este foarte agresiva.A crescut in ultimele 2 saptamani foarte mult si a inceput sa imi fugareasca masculul.O problema ar mai fi ca mananca in continuu ! Daca ii dau 2kg de hrana pe zi cred ca o mananca pe toata iar pe ceilalti nu ii lasa deloc sa manance.Ce-i de facut ?
Astept daca se poate un raspuns urgent!
|
 |
|
ca un mare admirator de scalari te felicit pt ce ai acolo si sper ca in cel mai scurt timp ca ii faci un acvariu mai mare (preferabil peste 150L cu o inaltime peste 40cm)! Ai un scalar marble veil. poza nu e clara dar daca botul/fruntea e portocalie atunci e varianta koi (combinatie veil marble koi).
Veil = voalat. ......
Si mie imi plac foarte mult scalarii dar cum ziceam putin mai sus,nu sunt un cunoscator.Am nevoie de putin timp pentru a ma informa in totalitate despre aceasta specie si despre acvaristica in general.
|
 |
|
Coralul ala deranjeaza tot acolo. Inclusiv scalarul si cine stie ce pesti vrei tu sa mai pui.
In primul rand, are colturi si muchii ascutite, in care pestele se poate rani. Deci nu conteaza marimea sau daca scalarul este deranjat sau nu, deoarece poate crea probleme.
In al doi-lea rand, iti va creste Ph-ul apei, deoarece este o aglomerare calcaroasa, care in permanenta va elibeara Ca in apa. Deci deranjeaza.......