[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: kazaku
Forum Index » Profile for kazaku » Messages posted by kazaku
Mie unu imi place cum arata. Dar asteapta parerile expertilor. Eu sunt incepator.
Pfu ... Dupa un concert Fuego, direct la BALACEANCA ma internez.
Ba il iau de la Balamuc, dar trebuie sa astept pana sambata. Nu am cu ce sa il transport. Apropo, daca vrei sa face vreun test la apa sa imi zici, am luat test 6 in 1 de la JBL. Nu mai am rabdare pana sambata. La priza trebuie sa inversez clapetele lasate cu cele ridicate. Cealalta nu reusesc sa ii dau deloc de cap. Ma plimb putin sa ma calmez si o iau iar de la capat cu ea.
) Nu zic absolut nimic de rau sau urat de tine Radule , nu as avea ce sa zic. De bine pot zice multe. De rau nimic. Am fost la hornbach azi, 40 lei sacul de 25kg de nisip alb, dar nu am cu ce sa il transport. Apropo , am rusit sa programez o priza, in perioada care vroiam sa stea lumina aprinsa , s-a stins . peste un secol le dau de cap.
radu_dragan wrote:16 pesti din care 3 asistenti(mananca cacatul la pesti) si unu care suge pe sticla curata acvariu pe dinauntru

Tu ai poza cu anuntul

Urat vorbesti domnule Radu .
Bun venit.
Culmea e ca in bucuresti sunt cateva, dar eu nu sunt in stare sa ajung la unu. Le-au dus astia la dracu in praznic. Daca nu ai masina nu prea ajungi.
Cumpar nisip alb. Minim 25kg, maxim 50kg.
E test 6 in 1 de la JBL, are 0-10-25-50-100. Nu are 15. Dar am sa il las pana scade la 10 si dupa incep sa fac teste pana gasesc perioada de timp la care se pastreaza valorile. Sper ca vineri sau cel tarziu sambata, sa ii bag si un sertar de zeolit.
Multumesc domnul Lucian pt ajutor.
Dupa cateva zile de cand am inceput sa schimb 30-35l pe zi, valorile arata cam asa:
Cl - 0