| Message |
|
|
|
piatra calacaroasa e buna in acvariu? Eu am o piatra calcaroasa care a stat cu brio in acvariul cu ciclide. Acum vreau sa o folosesc ca baza sub cele doua pietre uscate reef. Ma intereseaza daca piatra calcaroasa influenteaza negativ parametri apei? E ok, nu-i ok, ce parere aveti?
|
 |
|
|
Manuelita wrote:
scorpionul wrote:Tot la Coralis gasesti nisip la 12 lei kg cu granulatie de 0,3-1mm sau 1-2mm de la Grotech. Astea sunt doar informatii, mai departe tu decizi ce faci
si de care crezi ca e bun ptr FOWLR cu goby? Si bun si ptr mine ca si curatare  ?
aici si eu sunt la fel de incepator ca si tine si invat din mers. Eu am luat de 1-2mm ca sa-l pot sifona mai usor. Cel fin mie mi s-a parut prea fin si se vantura prea usor in acvariu. Daca ai o pompa mai puternica s-ar putea sa fie naspa. Din fericire pentru tine, tu ai un acvariu mare care iti ofera alte posibilitati decat nano al meu
|
 |
|
|
|
eu am cumparat acum 2 zile piatra uscata de la Coralis. E 35 lei kg, dar avantajul este ca te duci acolo si iti alegi ce vrei. O potrivesti, faci combinatii si la sfarsit cumperi ce te multumeste. Ai grija ca e scumpa si trebuie sa ai ceva bani la tine ca sa o cumperi. Ca ex: eu pe 2 pietre am dat 200 lei si te poti uita in topicul meu "Unreal" ca sa vezi ca de "mari" sunt. Alex de la Coralis a zis ca nu mai importa nimeni piatra uscata deoarece au intervenit niste restrictii la cei care vand din exterior. Avantajul la nevertebrate e pretul, dar cum se potrivesc una peste alta si cum arate o sa vezi doar acasa cand o primesti. Tot la Coralis gasesti nisip la 12 lei kg cu granulatie de 0,3-1mm sau 1-2mm de la Grotech. Astea sunt doar informatii, mai departe tu decizi ce faci
|
 |
|
|
|
monte carlo are radacini sensibile ca mai orice gazon. Nu prea cred ca o sa se infiga in substratul tau
|
 |
|
|
MSI wrote:La nisip eu am pus 1cm, maxim 2cm ca mi-e teama de un nisip adanc si de ce apare prin el.