| Message |
|
|
Pai ai zis ca nu este bazinul tau, poate bunicului i-ar fi pe plac. Iar viviparii si tetra sunt ok pentru incepatori in special, eu l-as intreba si pe bunicul  .
|
 |
|
|
Un anubias merge de la sine, nu trebuie sa-i faca mare lucru. Cat despre inmultire, sunt si aspecte frumoase la ramirezi, este o placere sa-i urmaresti. Hai sa se inmulteasca intai si vedeti voi dupa  . Daca nu, poate niste cardinali, hemigramus, neoni, masculi de gupi.
|
 |
|
|
|
Pentru o pereche de ramirezi este ok, doar ca trebuie sa ai grija la parametrii apei si sa le pastrezi o apa curata.Daca le mai bagi si o piatra, ceva unde sa depuna ar fi si mai bine, insa si plantele sunt apreciate.
|
 |
|
|
Probabil diatome  .
|
 |
|
|
|
M-am uitat bine, au disparut. Marea dilema este ca am acum in bazinul de 160 litrii un ancistrus si un scalar femela, as incerca o repopulare a bazinului dar nici n-as renunta la ce am. Idei?
|
 |
|
|
Puii sunt bine, cresc. Le dau sa manance shirakura chi ebi de doua ori pe zi. O poza de mare amator 
|
 |
|
|
|
Ceva poze de azi
|
 |
|
|
|
Poti sa-i pui impreuna cu cei de o luna, inca sunt mici.
|
 |
|
|
Foarte misto pozele, nu ma mai satur  . Melcii aia au si un apetit pe masura, deci fac si ceva mizerie  ). Asteptam si poze cu pitici, cu siguranta vor aparea.
|
 |
|
|
|
Salut, Mosul o sa acopere in curand pietrele, vad ca se dezvolta frumos. Ce nu-mi dau seama, mi se pare ca acela nu este echinodorus tenelus ci mai degraba sagittaria subulata. Daca ai lumina destula si fertilizezi, o sa-ti dai seama in curand ca vor creste in dimensiuni. La tenelus, frunzele sunt mai subtirele.
|
 |
|
|
|
Din pacate, cu toate eforturile mele de a-l vindeca nu am reusit. L am gasit acum vreo 3 zile dimineata printre anubiasi, mort. Ca o surpriza, pe un alt anubias se zbateau cativa puiuti, mama lor ii tot lua in gura si-i punea la loc atunci cand cadeau. A doua zi, nici urma de ei, nu-mi e clar dc, poate ancistrusul?
|
 |
|
|