| Message |
|
|
|
Sa nu fierbi apa... doar las-o sa stea la declorinat cel putin 24h si poti sa faci schimburi mici si la 3-4 zile daca ai probleme cu apa.
Te-ai gandit la posibilitatea ca sa fi cumparat pestii bolnavi?
Testele ar trebui sa le gasesti la petshop sau pe site-uri care vand produse pentru acvarii.
|
 |
|
|
Wow... asta da raspuns
In naivitatea mea am crezut ca plantele o sa vina asa la dimensiuni de 3-4 cm si pe masura ce o sa creasca o sa ma decid ce las si ce scot... dar m-am speriat si eu cand am vazut cate sunt, si nu am plantat decat cam jumatate din ele pentru ca nu aveam loc prea mult. Inca nu le-am invatat toate dupa denumire, dar o sa ma uit in dictionarul ce mi l-am facut in excel si o sa iti spun maine ce si cate am plantat din fiecare.
Pentru ca sunt incepator si nu am experienta (doar negativa) cu pestii m-am decis sa populez acvariul cu un singur Betta mascul pe care ma gandeam sa il tin la o temperatura de 26-27.
Deci o sa revin maine cu detalii despre ce am plantat, ca sa ai o imagine mai clara despre "ciorba" mea, si sa imi dai ceva sugestii ce sa las si ce nu.
|
 |
|
|
|
Ti-am trimis PM un id de mess unde sa mai incerci.
|
 |
|
|
|
Intreaba pe ReBella de flame moss.
|
 |
|
|
Si eu am cumparat plante si radacina de la ReBella
http://www.acvariu.ro/forum/user/profile/1542.page
|
 |
|
|
Multumesc viulian,
Am vazut tehnica din video.
Cat despre plante, le-am comandat la o colega de pe forum, si am mers pe "mana" ei - in sensul ca am rugat-o pe ea sa imi faca o configuratie potrivita de plante pentru un incepator ca mine. Mi-a trimis lista cu numele lor, si aseara asta am facut sa caut pentru fiecare ce necesitate de lumina si temperatura are, si mi-am facut un excel cu poze si informatii pentru fiecare (sa nu radeti de mine... prea mult)... asta pana o sa le invat mai bine.
Dupa ce o sa-l plantez, sper sa-mi fac curaj sa pun si poze
|
 |
|
|
|
Posibile cauze:
- prea multa mancare... o singura data pe zi e suficient.