[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: lupultaz
Forum Index » Profile for lupultaz » Messages posted by lupultaz

Multumesc mult pentru plante.
Dan P wrote:Eu te intrebam daca esti sigur ca agresoarea e femela. Eu am avut doi masculi de Betta in acvariu de 150 de l crescuti de pui. Am crezut ca au spatiu suficient si fiind crescuti de mici nu o sa se macelareasca. Intr-o zi au decis sa vada care e seful.
Ulterior ambii s-au refacut. Erau zdrentuiti horror in egala masura.
Ideea e ca doi masculi intr-un recipient nu au sanse de convietuire pe termen lung. De aceea suspectez ca ai putea avea doi masculi.

Recunosc ca sunt incepator insa diferenta intre sexe la Betta o poate face oricine. Sunt sigur ca e femela. Am cumparat-o de la magazin ca fiind femela, si o am de 2 luni eu, e matura, nu mai incape indoiala.
Dan P wrote:Esti sigur ca e femela batausa??

Erau singuri intr-un acvariu de 20L, iar singur nu cred ca se jumulea in halul asta . Totul s-a intamplat in mai putin de 2 ore cu lumina oprita.

Uite am sa pun o poza cu el diseara, arata ca un caine comunitar jegarit.
koala wrote:Da, o sa i se refaca aripioarele fara probleme... lasa-l singur, intr-un bazin cu apa curata si cu ceva plante.

Asa l-am lasat, are si plante si apa curata (20 L ), si am de gand sa-l hranesc un timp doar cu hrana congelata care sper eu sa ii fie un aport mai mare de proteine pentru refacere. Pe femela imi vine s-o strang de gat ... am pus-o singura intr-un alt vas. Acum cred ca ea este vinovata de disparitia acelei zebre. Sunt tare trist ...
Salutare,