[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
mai este loc pentru inca un incepator?  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
anedelcu
Member

IP:

ma numesc ana, 33 ani, sunt din Bucuresti, casatorita, 2 copii mici.
desi am detinut un acvariu cu f multi ani in urma momentan nu sunt nici macar incepator; urmeaza sa ma documentez bine ceva vreme, sa achizitionez una alta apoi sa va solicit ajutorul pentru un inceput cat mai bun.

o prima intrebare: ma gandesc unde voi amplasa viitorul acvariu -exista compatibilitate intre un copil de 2 ani si un acvariu la care poate ajunge?
oase
Junior member
[Avatar]

IP:

Bun venit.
Sigur ca exista compatibilitate.
Trebuie sa aplici cam aceleasi metode ca si pentru aragaz, fier de calcat, televizor etc.
Bineinteles ca nu-i usor, dar oare tu n-ai spart nimic la varsta lui ?
Lasand gluma la o parte, sigur vei gasi un mijloc sa-l asezi astfel incat sa nu poata introduce tot felul de chestii interesante inauntru, si sa nu poata trage de el.
Documenteaza-te bine si fa-ti curaj sa incepi. Oricum vei gresi la inceput, toti am facut-o. Daca vei descoperi ca-ti place cu adevarat vei merge mai departe. Bafta multa si nu ezita sa intrebi. E gratis...
[ICQ]
koala
Batran si obosit
[Avatar]

IP:

Bun venit!

- inainte sa cumperi ceva, intreaba si aici... poate sfaturile primite te vor ajuta in decizia de cumparare.
- arunca-ti un ochi pe forum si vezi cam ce fel de pesti te atrag... ce ti-ar place, ce crezi ca vi s-ar potrivi.
- dincolo de placerea privitului exista si partea de intretinere... gandeste-te daca vrei (daca poti) sa rupi cateva ore/saptamanal pentru asta.
-