| Message |
|
|
|
Eu unul l-am pus pe tur din 2 motive:
1. Sa imi mai reduca putin din debit
2. Sa nu cumva sa "neutralizeze" din "hrana" bacteriilor din filtru (nu stiu daca se poate intampla sau nu...)
|
 |
|
|
|
Turul
|
 |
|
|
|
Ia-ti niste manusi groase pe maini, si iesi in balcon si da drumul la surplusul de gaz. La 180 ar fi trebuit sa sara supapa de siguranta de mult. Majoritatea reductoarelor sunt testate pana in 150 de bari (al meu de exemplu e pana in 110). Daca ai suspiciuni in privinta manometrului, schimba-l. Ai putea sa mergi si cu butelia la verificat, sa vezi cam care-i treaba cu supapa ta de siguranta care n-a sarit la asa presiuni astronomice...
|
 |
|
|
Pietrele alea se vede din avion ca sunt calcaroase, nu mai e nevoie de otet  . Scoate-le si atat. Cauta o buturuga frumoasa.
Fundalul reprezinta un recif cu corali si anemone, chiar crezi ca se potriveste la un acvariu de apa dulce ?
|
 |
|
|
@bobiciupe pai nu ai spus, dar sunt multi incepatori care iau ca atare treaba cu 1w/l dupa care se plang de alge pe forum 
|
 |
|
|
@cristi_Cta daca vii astazi la intalnire (la ora 16:00 in parcare la Brick) iti pot aduce cu placere tubul sa ai cu ce compara  .
|
 |
|
|
Ideea e ca un incalzitor cu cat e mai puternic, cu atat incalzeste mai repede, deci functioneaza in reprize mai scurte. Un incalzitor subdimensionat intr-un acvariu mare are viata mai scurta. Mai conteaza si temperatura ambianta, care daca este foarte scazuta pune incalzitorul si mai mult la treaba. De asemenea un incalzitor mai mare (cu conditia sa fie unul calitativ) reduce fluctuatiile de temperatura.
@bobiciupe nu mi se pare "regula" 1w/l la lumina 
|
 |
|
|
@alber mie pe departe cea mai buna solutie, dar care in principiu se merita doar la acvariile foarte mari, mi se pare un luminator. Mai nasol e cu anotimpurile astea cu nori  .
|
 |
|
|
Ce zice un pomacea cand ajunge in varful acvariului ?
- Banzaaaaaiii !!!
|
 |
|
|
|
@aLLLx