m.m. wrote:
Cred ca va fi suficient 3 saptamani, pentru ca am pus si din apa acvariului mic si am stors si filtrul din acvariul mic in cel mare. (foarte bine daca vrei ciclare mai rapida)
Este posibil sa fi gresit putin cu achizitia filtrului mare, intrucat imi face ceva vartej in acvariu. Pune un robinet pe iesirea filtrului si invarte de el: sa fie bine)
Bag substrat pro si aflu' ce rezulta dupa' ce dispare oxigenul.
Am schimbat, ~70% din volum, apa si rezultatul = 30. (stiu: la 30' sunt in 'cacat' ca si situatie: pentru' Tropheusi)
Trebuie: reactor...
ideea de baza la acvariu este sa reproduci natura subacvatica la o scara miniaturala. Nu marea, nu oceanul nici piscina.
Sunt destul de incepator si eu..
Se vede deja, experienta... (dupe' atatea probleme)
@ibiscione: Daca nu fraternizezi cu kitschu, scoate culoarea albastra de pe fundul galetii.
Acilea' (pe forum) ori devii acvarist ori renunti si vei fi consiliat de niste "dubiosi" dupe' feisbuc.... (care' iti vand' ceva)
Nu doreste nimeni sa te injure ori sa puna in balanta calitatile tale estetice... (daca este sa devii, acvarist: aici este tot ce trebuie sa stii si sa aflii, daca mai citesti din forum)
Bine ai venit! in comunitatea reala a detinatorilor de pesti. (ai observat deja ca: primesti recomandari.... doar eu @eversad am fost mai 'acid')
Personal: ma intereseaza doar bunastarea animalelor captive in acvariu. (mi se rupe de proprietar, in general)
Este normal sa existe variatii de Ph daca Kh-ul este atat de mic si este influentat/modificat cu adaosuri.
Ideea ar fi ca: o apa cu Kh si Gh mici, intodeauna este instabila la valorile Ph din motive ca nitritii pot altera imediat valoarea Ph. (raspunsul exact pentru: @mellbo)
Nu sunt atat de bizuit in experiente de modificare in sens pozitiv/crescator la' Kh si Gh, pentru ca le am deja: King Size, in apa de la robinet.
(ca sa mai cresc putin valorile: am adugat pietre Sansibar in bazine, unde a fost nevoie de 'ridicare')