[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: alexutzur
Forum Index » Profile for alexutzur » Messages posted by alexutzur
Buna am luat o zebra sa io fac cadou unui prieten si el nu are nici filtru nici pompa de aer.zebra va trai fara pompa ca asa mi sa sus la pet shop
ms mult
o mai poti pune te rog ca nu o mai pot downloada si sunt interesat si incepator in cresterea bettanilor
Buna tuturor am revenit cu o noua intrebare mi-am luat 2 betta masculi crowntail de la animax si i-am pus intr-un acvariu de 16 l dar i-am separat cu o bucata de sticla ca sa nu se bata.A doua zi am observat ca sunt amandoi in aceasi parte unul langa altul si i-am separat iar(masculul al doilea a sarit).Acum nu stiu ce sa fac ca coada la primul ii este mancata(cred ca de celalalt mascul)si-o deschide dar lipseste din ea si are umpic de alb la capete(masculul are rosu cu albastru nu alb).nu stiu ce sa fac sa i se regenereze coada sa ii pun sera baktopus ,jbl furanol,multicura easy life sau vitamine(care jbl atvitol sau jbl nano vitol)?va rog ajutatima tin mult la el si as vrea sa isi revina ca este foarte frumos.multumesc si poza nu pot pune ca nu am camera ca mi sa stricat