Author |
Message |
Xaero
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 13/03/2009 16:53:39
![[Up]](/forum/templates/default/images/icon_up.gif)
|
Xaero
Junior member
IP:
|
Salut, sunt incepator in domeniul acvaristicii, si mi-am cumparat ieri un bol pentru un pestisor. M-am uitat pe acest forum si pe altele si am vazut ca foarte multa lume recomanda betta pentru bol ( initial vroiam un caras auriu dar am inteles ca il chiniuam in bol). Momentan nu am nici spatiul si nici bugetul necesar pentru un acvariu mai mare. Asa ca m-am reorientat spre un mascul betta aka Raresh de care sunt foarte incantat.
Acum mi-as dori sa aflu mai multe despre cum sa il ingrijesc deoarece vanzatorii intrebati au avut pareri impartite.
Pana acum am facut urmatoarele lucruri:
- Am cumparat bolul de 6 L parca,o pietricica cu plante de plastic pe ea, nisip si mancare.
- Am tinut apa 1 zi la decantat.
- Astazi a sosit si pestisorul si l-am bagat in noua casuta cu tot cu apa in care venise.
Nelamuririle mele sunt legate de cantitatea de mancare pe care trebuie sa i-o dau, cat de des trebuie sa schimb apa si cum? Cum spal/inlocuiesc nisipul si la cat timp? Mi s-a recomandat un melc pentru curatarea resturilor de mancare dar nu stiu de care sa iau. De la magazin mi s-a spus ca nu trebuie water-conditioner.. este corect?
Si nu in ultimul rand mai dati-mi si alte sfaturi pe care le coniderati utile, cat mai multe, chiar imi doresc o viata frumoasa pentru Raresh ;)
Multumesc!
|
|
 |
Betta.X
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 13/03/2009 20:41:04
|
Betta.X
Member
![[Avatar]](/forum/images/avatar/e8542a04d734d0cae36d648b3f519e5c.jpg)
IP:
|