[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Va salut :)  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
dancer4u
Junior member

IP:

Am si eu un acvariu de 60 de litri si cred k am facut o combinatie aiurea de pesti. Sunt incepator, am acvariul de la Craciun (primit cadou) iar acum vreau sa invat mai multe. Am pus in el urmatorii pesti : 2 ancistrusi, 6 corydorasi, 6 scalari, 6 xipho si 15 zebre. Mie imi plac k sunt tot felul de culori. Am inteles din mai multe parti k sunt prea multi si k e suprapopulat acvariul. de vreo 2-3 zile imi lipseste zebra...si nu o gasesc nicaieri. Semne de agresivitate nu am vazut pana acum deloc, chiar se impaca foarte bine pestii. Cam cati pesti ar trebui sa fie in acvariu ?
O alta problema o am cu plantele. nu rezista nici una mai mult de o luna, se usuca degeaba bag minerale si prostii pentru plante.
Astept parerile si sfaturile voastre cu mare interes.
O zi buna
naitsirc
Senior member
[Avatar]

IP:

Buna,

Citeste al 3-lea, al 4-lea si al 5-lea topic de la coltul incepatorului si vei avea toate raspunsurile acolo.

Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the Divine - Ludwig van Beethoven
[Yahoo!]
daniel12
Senior member
[Avatar]

IP:

"degeaba bag minerale si prostii pentru plante."
"bag minerale si prostii pentru plante."
"minerale si prostii pentru plante."
"prostii pentru plante."

Cu discursul asta nu ajungi prea departe, totusi daca ciulesti bine ochii si te documentezi poti sa identifici greselile facute pana acum si sa incepi sa le corectezi.

Neavand poze si alte detalii despre acvariu nu pot decat sa repet ce ai aflat deja. Acvariul este suprapopulat.