[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Salutare  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
norbiSunt
Junior member

IP:

Sunt,
Sunt Norbi din Baia Mare, student la facultate de electronica si la facultatea de calculatoare, toata ziua stau la calculator lucrand, si ma pasioneaza acvariile, dar sunt incepator, vreau sa vad dupa culise si sa imi fac si eu un acvariu de plante si pestisori.
Ma gandesc sa automatizez tot acvariul, la atata macar ma pricep.

Daca aveti intrebari de automatizare la acvariu, puteti sa ma intrebati si voi, eu am nevoie de ajutor pentru calitatea apei si cresterea plantelor!

Ma bucur ca sunt asa multi acvaristi priceputi si in romania si ca pot sa discut cu voi!

Cu respect,
Norbi
alber
Moderator
[Avatar]

IP:

Salutare si bine ai venit iti spun.
Habar n-ai cat esti de norocos ca salasluiesti in Baia Mare. Dar vei afla cat de curand

"e usor a scrie versuri, cand nimic nu ai a spune" - Mihai Eminescu
[Email] [Yahoo!]
norbiSunt
Junior member

IP:

De ce? Ce e in Baia Mare asa special?

This message was edited 1 time. Last update was at 07/09/2011 23:15:38

kmol
Senior member
[Avatar]

IP:

Sa locuiesti in apropierea Luminatiei Sale poate fi un privilegiu dar poate reprezenta si obligatia de a merge cu pasi siguri pe drumul acvaristicii coolte. Dar toate la timpul lor.

This message was edited 1 time. Last update was at 07/09/2011 23:18:47

Misiunea mea este sa imi omor timpul, a lui - sa ma omoare pe mine. Ne întelegem bine, ca între asasini.
[Email]
norbiSunt
Junior member

IP:

Alber, tu stai in Baia Mare?
Si sa inteleg ca sunt norocos, ca ma vei ajuta?

This message was edited 1 time. Last update was at 07/09/2011 23:21:51

alber
Moderator
[Avatar]

IP: