[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
caras in bol?  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
frontdoor
Junior member
[Avatar]

IP:

Este posibil sa exagerez cu acest topic numai ca as vrea sa fac cadou un caras si am vazut in multe filme carasi aurii in bol, totusi am auzit ca nu'i a buna. Cum e de fapt?

As usual, there is a great woman behind every idiot. [John Lennon]
ovidiucol
Member
[Avatar]

IP:

Si eu sunt incepator dar stiu cu siguranta lucrul asta .. Intr`un bol apa se cam incalzeste iar carasul este un peste care prefera apa mai rece .
Daca vrei sa faci cadou un bol cu un peste cumpara un betta .. sigur se va simti minunat la temperatura ridicata a apei din acel bol .

Don`t panic , it`s organic
Andrei Panainte
Senior member
[Avatar]

IP:

Sau poti alege varianta unui bol de vo 40-50 litri . Dar unul din motivele principale pentru care nu se recomanda cresterea pestilor in boluri , este forma lor , caci acestia vor inota in cer , lucru care ii va stresa foarte mult , poti alege varianta unui acvariu clasic , mititel 15-20 litri care e mult mai practica, poti sa bagi si un incalzitor , filtru , mai in avantajul pestilor/pestelui in cazul tau. Sa nu uit , nu baga caras intr-un acvariu mic, are nevoie de circa 50 litri de apa , filtrare pe masura , sunt niste purcelusi si fac foarte multa mizerie . Nu cred ca vrei sa iti zic ce am vazut azi , un acvariu de vanzare 20l , 4 carasi mari aurii in el , 2 scalari cat palma de mari , si inca 2 mai mititei , si inca 2 xifo si 2 sanitari doamne , si mai cerea si 400 ron pe el.

This message was edited 2 times. Last update was at 15/02/2011 23:03:50

Fiecare colt , fiecare miscare , tot ce atingem este o dovada a existentei lui Dumnezeu
[Yahoo!]
Dolly