[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
KH, PH, CO2 tester sau KH/PH din tabel este mai precis pt CO2?  XML
Forum Index » Apa
Author Message
Elvis_Iasi
Junior member
[Avatar]

IP:

Sunt incepator si va cer ajutorul ...

O intrebare pentru ca am facut azi dimineata mai multe teste la apa mea din acvariu si am valorile de mai jos.
Vreu sa dozez cum trebuie cantitatea de CO2 mai ales pe timpul noptii, fara a folos un PH controller. Insa una din valori nu e precista si as dori sa va intreb care ar fi aceea ?

In acvariu azi dimineata avea:
KH = 10 (kh = 13 la rubinet).
PH = 7,1 (in timpul zilei cred ca e cam 7,4 datorita O2 dat de multe plante)
CO2 = 45 mg/l (?! aici ceva e in neregula ... mai are careva testerul de CO2 de la JBL? se inmultesc cu 2 numarul de picaturi din reactantul 2, nu?)

am mai testat cu testere JBL si:
PO4 = <0,02 mg/l (ieri aveam 0,4 mg/l inainte sa adaug saculetul JBL PhosEx in filtru , apa nu e schimbata de peste 1 saptamana, acvariul este mult suprapopulat ... au facut pui vii care s-au ascuns prin plante...)
NO3 = 5 mg/l (foarte tare .... ieri, inainte sa pun in filtrul extern saculetul cu JBL NitratEX aveam 30 mg/l)
GH = 15
Fe = ~ 0 (ZERO) (aici iar am dubii, adaug aproape zilnic EasyLife Ferro 1/2 de doza. Am testat dupa ce am adugat Ferro si tot aproape zero indica. Mai folosesc si JBL Ferropor 24 picaturi ... Nu stiu exact de ce, dar se incetoseaza acvariul, se face albicios timp de 2-3 ore dupa ce adaug EasyLife Ferro. Ce parere aveti ? e normal ?)
Cum fac sa maresc cantitatea de oxizi de fier necesari pt plante ? NU exista un exid de fier de cumparat ? Stiu ca era folosit pentru a colora materialele de constructii ? Se poate folosi ceva mai neconventional ?