[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Salut si bine v-am gasit !  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
danu7z
Junior member
[Avatar]

IP:

Ma numesc Dan am 22 ani , sunt student in anul 2 la universitatea ecologica bucuresti ! Se poate spune ca sunt nou in acvaristica , am descoperit acest nou hobby acum 2 luni , excluzand esecurile copilariei cand schimbat toata apa si bagam pestii intr-un borcan cat spalam acvariu bine de tot sa fie stralucitor in prezent detin 2 acvarii , unu de 54 L si unul de 250 L ultimu construit de mine (background,acvariu,capac) momentan cele 2 acvarii sunt c-am goale .. cel de 54 L doresc sa-l plantez si sa pun cativa neoni, iar cel mare doresc sa-l umplu pana la refuz cu ciclide, in prezent am 4 exemplare de cichlasoma nigrofasciatum...

Ciclide Africane 250L
[Email] [Yahoo!]
m_3
Senior member
[Avatar]

IP:

Bine ai venit dane. Imi place ca incepi cu amandoua o data: ciclide si plantat. O sa ai ceva de munca, dar in final te asigur ca efortul o sa merite din plin. Spor la treaba sa ai.

PS: plantatul nu poate fi un pic mai mare? Ar fi mai usor de stabilizat.
Dolly
Dust in the wind
[Avatar]

IP:

Bine ai venit!

Frumoase proiecte ai in plan! Dar inainte de a investi in bazine, mai intreaba si aici. Acvariul plantat cu neoni va fi o incintare, dar cel mare in nici un caz nu prea cred ca poate fi umplut pana la refuz cu Cichlidae. Citeste, intreaba si invata.

Rugaminte - trece in My Profile locatia, ca poate nu toti isi vor aminti de unde esti.
danu7z
Junior member
[Avatar]

IP: