[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Tetra vs Eheim  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Poll
Ce solutie recomandati?
1. Parinti adoptivi 62 31% [ 29 ]
2. Hranire artificiala 48 24% [ 22 ]
3. Lasa-i in pace ca se descurca ei, si mai depun peste 5 zile 90 45% [ 42 ]
Total Votes : 93
Author Message
alber
Moderator
[Avatar]

IP:

Monky wrote:3. Capacitatea de filtrare mecanica.

Ia uite ce mi-a spus Faraonu' aici, referitor la filtrarea mecanica. Am cautat posturi de-ale colegului Carja Ioan si m-am edificat. Filtrele externe nu sunt filtre mecanice.

"e usor a scrie versuri, cand nimic nu ai a spune" - Mihai Eminescu
[Email] [Yahoo!]
calin_gherman
Ultra High Member
[Avatar]

IP:

Foarte bine gandit Monky, logica ta este imbatabila si-s perfect de acord cu ea....dar, avand si pareri pro si contra, si luand in considerare ca aceste canistre nu-s filtre mecanice si nu vrei generatii mai vechi, fa un compromis ...si acesta se numeste: filtrul Eheim Pro II, adica generatia a doua, penultima, de unde poti alege un 2126 thermo sau un 2026, ori poate un 2128 thermo sau 2028...

http://www.acvariu.ro/coppermine/index.php?cat=12817
[Email]
MonkY
Member
[Avatar]

IP:

alber wrote:
Monky wrote:3. Capacitatea de filtrare mecanica.

Ia uite ce mi-a spus Faraonu' aici, referitor la filtrarea mecanica. Am cautat posturi de-ale colegului Carja Ioan si m-am edificat. Filtrele externe nu sunt filtre mecanice.