[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
sunt incepator, "acvariu" cu UN peste  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
alber
Moderator
[Avatar]

IP:

Betta.X, un powerhead incape fara probleme, nu ca o spun io, dar hai sa facem un sondaj sa vedem

"e usor a scrie versuri, cand nimic nu ai a spune" - Mihai Eminescu
[Email] [Yahoo!]
Betta.X
Member
[Avatar]

IP:

alber wrote:Betta.X, un powerhead incape fara probleme, nu ca o spun io, dar hai sa facem un sondaj sa vedem

aici iti dau dreptate,nu te contrazic .Numai sa gaseasca un powerhead pe masura,daca e prea mare face masina de spalat in loc de acvariu si in plus la betta nu prea ii place curentul de apa
[Email]
Quino
Junior member

IP:

dati-mi si mie niste link-uri la ce propuneti voi la filtre bolborositoare si restul chestiilor.
[Yahoo!]
alber
Moderator
[Avatar]

IP:

Deviem un pic, dar cred ca-i este folositor lui Quino. Totul se poate bricola. Din doua bucatele de furtun bagate una intr-alta, am facut o reductie la powerheadul de la acvariul maternitate de moare lumea. si nu tuseste nimeni, te asigur io. Nici pestii, nici filtrul

"e usor a scrie versuri, cand nimic nu ai a spune" - Mihai Eminescu
[Email] [Yahoo!]
clauss
Senior member
[Avatar]

IP:

imaginea cu "UN PESTE SI UN BOL" pe care o vedem prin filmesi alte aleauit-o...nu exista....pe linga acvariu si pesti vei avea nevoie de 2 obiecre ESENTIALE conectate la o priza:
incalzitor-si cind au zis ca in apa rece traieste mai mult s-au referit la 1-2 grade sub cea medie(28)
filtru cit de mic in buretele caruia se va dezvolta o colonie de bacterii care vor descompune dejectiile pestelui, altfel apa (si asa putina) v-a devenii toxica pt el!!!