[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
am alge in avariu??  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
clauss
Senior member
[Avatar]

IP:

sal. toturor. sunt un incepator absolut si respectind indicatiile voastre am pus un mic acvariu la ciclat.Pina aici toate bune doar ca dupa 10 zile am inceput sa vad pe frunzele plantelor niste alge (cred)ca niste mici fire de vata care flutura ca niste drapele in miscarea apei produsa de filtru.sa fie de la faptul ca am lasat lumina aprinsa non-stop??pt ca am luat o planta cu frunze rosiatice, si mi-au zis ca vrea multa lumina, si am pus deja incalzitorul desi nu am inca pesti! Cum scap de alge??

ACVARIUL MEU : http://s586.photobucket.com/albums/ss308/clauss77/?action=view&current=P1020632.jpg
[Email] [Yahoo!]
Anubias
Senior member
[Avatar]

IP:

Lumina nu se lasa non-stop. Ar trebui intre 8 ore si maxim 12 ore pe zi. Asta pentru ca si plantele mai trebuie sa doarma uneori.

Sa aveti apa cristal in acvariu!
Galeria mea
Intros
Senior member
[Avatar]

IP:

Clauss, problema cu algele e complexa, nu neaparat complicata, dar are multe aspecte. Complet fara alge e foarte greu, iar acvariile mici sunt mai greu de "stapanit" din acest punct de vedere. Trebuie sa te asiguri ca ai indeplinite urmatoarele conditii:
- lumina adecvata ca spectru, in cantitatea necesara (pentru acvariu mic 0,75 Watti/litru este suficient), durata 8-12 ore pe zi (la inceput 8-10 ore este OK)
- filtrare corespunzatoare a acvariului (mai bine un filtru mai mare decat mai mic)
- fertilizare lichida pe masura maturarii acvariului (dupa 2 saptamani) daca ai un substrat performant