Salut
Sunt un mare, mare incepator asa ca cei care imi raspundeti luati in seama chestiA asta
Am 29 de ani
Citesc de vreo 4 luni pe forumuri despre acvarii
Vreau ca pana la sfarsitul anului sa am acvariu (nu sa arate ca al lui Sorin alias Intros) - asta poate peste 6 luni
Deci am primit urmatoarea oferta de la cineva (nu stiu daca pot spune de la cine):
Oferta acvariu 1400x400x500 mm , 280 litri brut
Acvariu sticla float 8mm Saint-Goben Franta,slefuita si finisata,silicon negru+filtru incorporat 793 lei
Pompa ce deserveste filtrul 48 lei
Daca ai putin spatiu ati reomand filtru extern(Tetra Tec EX 700 este un filtru excelent la 250 lei, (asta spre exemplu l-am gasit eu pe un site pe la noi la 209 lei parca)
http://www.tetra.de/tetra/go/4252345AB6B221A30B8A6A92D9225924/?seite=5&group_id=451&group_2_id=36&lang_id=2).
Din experienta ati spun(am in functiune) ca desi filtreza excelent sant mai greu de curatat.
Capac ABS negru colat negru (alta culoare la cerere)cu 3 tuburi Philips 36 w,dulii hidrofuge 385 lei
sau
Capac ABS negru colat negru (alta culoare la cerere)cu 3 tuburi JBL 36 w,dulii hidrofuge 505 lei
(tubul albastru,daca e de frumusete,recomand ca fiind al 4-lea,sau exista tub special de la Sera
ori JBL care scoate foarte puternic in evidenta culorile rosu,verde,violet si albastru . A patra instalatie
fara tub este 60 lei. Nu stiu cine te-a prostit cu povestea cu tuburile,toate sant standardizate,se
gasesc de la 7-8 firme.Eu lucrez cu Philips,Sera(www.Sera.de) si JBL(www.JBL.de)
Termometru alcool 2,5 lei, digital 5 lei, electronic 20-25 lei
Incalzitor 25-70 lei (cu termostat)
Atentie la mobilierul pe care sta!(trebuie sa suporte greutatea acvariului utilat complet + marja de siguranta
adica undeva la 500 kg,noi in general asa facem mobilierul, sa suporte greutati mai mari decat a acvariului)
Alte detalii pe mail sau telefonic.
Aceasta fiind oferta vreau sa mai stiu de la voi urmatoarele: