[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Intrebare putin deplasata  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
tlpcrys
Member
[Avatar]

IP:

Salut. Stiu ca este o intrebare tampita, dar am vazut pe un forum de acvaristica german, o postare in care un individ spune ca are in canistra bureti, perlon si pietris quartos la un plantat de 100l . Cum o sa gasesc topicul din nou o sal postez dar pana atunci am intrebarea: Se poate folosi pietrisul normal drept mediu filtrant? stiu ca e putin cam ciudata intrebarea tinant cont ca nu sunt exact incepator dar treaba asta chiar nu am habar. Sunt sigur ca nu are eficienta ca si Matrix,Zeolit Siporax sau alte medii dar totusi sunt curios daca a incercat cineva si cat de eficient este.
[Yahoo!]
koala
Batran si obosit
[Avatar]

IP:

Este o tampenie!

- pietrisul obisnuit nu este poros, asa ca nu merge folosit decat pe post de material de filtrare mecanic.
- se imbacseste imediat si e greu de spalat.

Samson & Delilah (2002) - Marele African (2007) - Angels in heaven (2010) - Life is like a box of chocolates (2011) - Nemo's House (2012) - The Big One (2012) - Cubul (2013) - The Return (2014) - Back to the roots (2015) - Un sumatran, doi sumatrani (2020)
tlpcrys
Member
[Avatar]

IP:

Exact ce credeam si eu . Multumesc de raspuns rapid. Am zis sa intreb pentru ca de 2 luni caut ceva material filtrant biologic si nu gasesc. Inele ceramice de la eheim sau alte prostii. In rest nimic decent.
[Yahoo!]
koala
Batran si obosit
[Avatar]

IP:

Vezi daca vinde cineva spartura de lava... e un material decent la pret, cu o buna capacitate de filtrare biologica.