Author |
Message |
minifish
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 13/01/2015 21:26:20
![[Up]](/forum/templates/default/images/icon_up.gif)
|
minifish
Unripe member
IP:
|
Buna!
Trec direct la subiect pentru ca imi e mila de bietii pesti din acvariul primit. (Nu ca mi-as fi dorit, dar daca tot e aici, macar sa stiu ca am facut tot ce am putut sa-i salvez populatia). Stiu ca voi spune si prostii insa va rog sa mi le iertati. Sunt un biet incepator.
Acum jumatate de an am primit un acvariu de 120 l populat cu: 2 scalari, 6 neoni rosii, 4 roz, 1 cory si 2 sanitari. Acvariul are 2 filtre interne unul Eheim aquaball 180 si unul Tetratec Easy Cristal 250. Cateva plante, din pacate nu le stiu numele si pietre decorative cumparate de la Hornbach.
Pana acum toate bune si frumoase, cei doi sanitari au sarit in filrtru Tetratec si au depus icre acolo si culmea au iesit si pui care traiesc bine merci. Sunt 4. Au fost 7 dar i-au mancat scalarii inainte sa ajunga la adapostul pietrlor.
Cum necum am reusit sa mentin o oarecare balanta in acvariu. Am facut si greseli (gen am cumparat pesti si i-am pus acasa direct in acvariu si altele) insa acum cred ca am dat de belea rau.