[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Salut, bine v-am gasit :D  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
psihoactiv
Member
[Avatar]

IP:

Salut ma numesc Madalin 26 ani din Bucuresti si sunt incepator
Am un acvariu de 112 l tip vagon putin plantatsunt la inceput de drum
Nu sunt chiar asa incepator ( am mai avut acvariu cand eram mai copil de la 12 la 16 ani) dar nu stiam prea multe dsp acvaristica
Sunt aici pentru a ma perfectiona in aceasta arta si binenteles sa ma sfatuiti in privinta acvariului
o poza cu acvariul meu care are aprozimativ 2 luni (astept criticile voastre, asa se invata)
[Thumb - 20140712_222202.jpg]

AdrianMar
Senior member
[Avatar]

IP:

In primul rand salutari si bine ai venit!Incearca sa pui in spate un fundal ceva,autocolant sau background,va arata mai bine.Critici vor mai fi,spre exemplu gupy nu sunt prea fericiti acololo cu scalarii si restul,ei au nevoie de o apa mai bazica.In rest,spor!
psihoactiv
Member
[Avatar]

IP:

adiacvaristu60 wrote:In primul rand salutari si bine ai venit!Incearca sa pui in spate un fundal ceva,autocolant sau background,va arata mai bine.Critici vor mai fi,spre exemplu gupy nu sunt prea fericiti acololo cu scalarii si restul,ei au nevoie de o apa mai bazica.In rest,spor!

Ai dreptate in privinta gupilor, dar mi-s asa dragi, cand eram mic numai gupi am avut. vroiam gupi pt ca sunt mai nerabdator si vreau sa ii inmultesc (nu ca as vrea mai multi pesti, dar imi place sa am grija de ei sa ii pun la fatat, extra activitate)vreau diversitate. as vrea o recomandare de niste pesti care se inmultesc repede (icre) si nu sunt pretentiosi.