Author |
Message |
krang
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 07/12/2005 22:43:20
![[Up]](/forum/templates/default/images/icon_up.gif)
|
krang
Junior member
IP:
|
In primul rand salutare tuturor acvaristilor.Dupa cum se vede sunt nou pe aici asa ca'Bine v-am gasit'.M-a prins si pe mine pasiunea asta si nu prea vrea sa ma lase.Sunt un maaaare incepator asa ca mai am nevoie de sfaturi.Mi-am amenajat acvariul de vreo 3 luni si ceva.AM pus pesti,plante,toate bune si frumoase.Ieri am gasit in Metro niste plante acvatice foarte frumoase si nu stiu ce sa fac.Pe ele nu scrie nici o denumire,nu au ceva detalii de intretinere,pretentii(scrie decat ca au nevoie de lumina puternica dar nu se recomanda expunerea directa la soare).Angajatii de acolo nu au stiut ce sa imi zica,doar si-au dat cu presupusul ca ar fi vorba de plante potrivite pentru acvariu.Nu stiu denumirea plantelor asa ca o sa atasez niste poze,poate ma ajuta si pe mine cineva.Pare a fi vorba de niste plante de suprafata.Acum,intrebarea mea:pot sa le plantez in substrat sau in ceva ghivece?Daca le pun in ghivece ce pamant sa folosesc?Multumesc si astept nerabdator raspunsul  !!
http://www.acvariu.ro/coppermine/displayimage.php?album=random&cat=12163&pos=-3708
si
http://www.acvariu.ro/coppermine/displayimage.php?album=494&pos=0
|
|
 |
Intros
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 08/12/2005 08:25:50
|
Intros
Senior member
![[Avatar]](/forum/images/avatar/51c4f63240439a9c5a819.jpg)
IP:
|
Ambele sunt plante de suprafata, plutitoare, Pistia si Eichornia (cunoscuta ca zambila de apa). Nu le planta in substrat. A doua creste mare. Ai grija ca fac umbra sub ele, daca ai plante in substrat.
|
Acei care cer minuni nu se indoiesc ca ei cer naturii intreruperea minunilor ei. |
|
 |
krang
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 08/12/2005 18:13:18
|
krang
Junior member
IP:
|