[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Buna ziua  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
pintilie.adrian
Junior member
[Avatar]

IP:

Sunt un incepator in ale acvaristicii. Nu am decat varsta de 17 ani si as dorii daca se poate niste sfaturi pentru imultirea pestilor
[Email] [Yahoo!]
eugen.popp
Senior member
[Avatar]

IP:

Salut si bine ai venit! Eu inteleg ca titlul rubricii despre noi nu e foarte explicit, dar ne asteptam aici sa ne dai si detalii despre ce acvariu ai, ce pesti, eventual echipamente samd.

Deasemenea te pot ajuta foarte mult materialele pe care le gasesti la link-uri utile. Ghidul incepatorului si ciclul azotului sunt foarte important de citit

Mult succes!

I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration.
[Email] [WWW] [Yahoo!]
Maab
Membru de baza
[Avatar]

IP:

salut si bine ai venit

Ehheeee, ce varsta, ce timpuri!!!!

Toate bune iti doresc.

De multe ori, e o obraznicie sa nu fii obraznic. (Nicolae Iorga)
[Yahoo!]
Porcu
Faraonu'
[Avatar]

IP:

Bun venit !

eugen.popp wrote:Eu inteleg ca titlul rubricii despre noi nu e foarte explicit, dar ne asteptam aici sa ne dai si detalii despre ce acvariu ai, ce pesti, eventual echipamente samd.

Nu e foarte explicit da' primu' topic al sectiunii vine cu explicatii suficiente :

La sectiunea "Detalii despre noi" va rugam sa va prezentati cu Prenumele -Obligatoriu sau Optional cu Numele intreg si sa va limitati la realizarea unei prezentari personale si a experientei dumneavoastra ca acvarist. Pentru orice alte discutii pe teme acvaristice va invitam sa folositi sectiunile dedicate ale forumului.

Poze: smilie ... Poze cu plante
kirucd
DIY Master
[Avatar]
IP:

Bine ai venit !

Filtre biologice