[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Salut de la un incepator  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
doubleg
Unripe member

IP:

Salut.
Ma numesc Marian si sunt acvarist incepator.

De o saptamana am un acvariu AquaPro 80 (80x35x40 - 126 litri) cu accesoriile cu care este livrat (filtru intern, incalzitor, termometru, capac dotat cu 2 neoane de 18W)

Momentan am in el asa:
2 plante: Cabomba aquatica + Elodea densa
15 neoni
4 Cory (2 albi si 2 negri)
2 Labeo bicolor

Ca substrat, am pus 25kg de pietris cu granulatie de 2-3 mm, + o piatra maricuta care va fi imbracata cu un moss si imitatia unui vulcan sub care am pus o piatra aeratoare ......

O sa mai vina in curand niste Guppy si Xifo, si cu siguranta un mascul de Betta.....
O sa vad si ce alte specii mai pot pune, insa mie imi plac foarte mult neonii, asa ca ei vor fi baza pentru alegerea celorlalte specii.

Bineinteles o sa mai pun si ceva plante si as vrea un muschi (moss) care sa imbrace piatra.

O sa incerc sa pun si ceva poze, insa trebuie sa ma prind cum functioneaza treaba.....

Revin cu alte detalii si update-uri.
Marian

AquaPro 80 + Neoni, Cory, Labeo
[Yahoo!]
Pushkatu
Senior member
[Avatar]

IP:

Bine ai venit, asteptam si pozele.

Seris venit usus ab annis.
[Yahoo!] [MSN]
doubleg
Unripe member

IP:

Iata si ceva poze.

Imediat dupa ce am pus apa:
image image

A doua zi de dimineata, apa s-a mai limpezit
image

Dupa cateva zile mi-am facut si masuta pentru acvariu. O satisfactie deosebita cand am terminat-o la 3 dimineata si am vazut cum vine acvariu pe ea
image

In perioada de ciclare:
image image image

image image

Si acum si pestisorii:
image image
image