[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
salut  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
rayzo
Junior member

IP:

numele meu este Chira Vlad 25 de ani Baia Mare , locuiesc in Anglia , am un acvariu Amazon de 300 litri , cu birou si capac, filtru exterior 1200 litri /h , incalzitor , butelie CO2 ,in acvariu momentan am doar plante si cativa bolovani .incercand sa creez un acvariu plantat mi`am dat seama ca sunt incepator si sunt pe acest forum pentru a invata ..(scuze pt topicul deschis si introducerea mea pe aces forum ,in acel moment ma uitam in acvariu cum mor pesti si eram nervos si nu intelegeam unde am gresit )
o sa postez si o poza cat de repede
[Yahoo!]
alber
Moderator
[Avatar]

IP:

Salutare Vlad si bine ai venit
Nu dispera din cauza acvariului, daca stai prin zona o scoatem noi la liman intr-un fel sau altul

Completeaza-ti locatia inMy profile, ca uitam pe unde stai. Multumesc

"e usor a scrie versuri, cand nimic nu ai a spune" - Mihai Eminescu
[Email] [Yahoo!]
rayzo
Junior member

IP:

ms mult . deschide`mi te rog acel topic vreau sa cer unele sfaturi ..
[Yahoo!]
rayzo
Junior member

IP:

....
[Thumb - IMG_0577sdfsdv.jpg]

[Yahoo!]
Ancistrus
Member
[Avatar]

IP:

Salut Vlad, apa arata ca turnata acum direct de la robinet... undeva in stanga ai o planta Dracaena (sanderiana cred), care este planta de paludariu nu de acvariu.
[Yahoo!]
rayzo
Junior member

IP: