[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
cum sa maschez cel mai bine incalzitorul si tuburile de la filtrul extern?  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
djciorby
Junior member

IP:

Salutare tuturor.... sunt destul de incepator in "deale ciclidelor", dar sunt pestii mei preferati, deabea astept sa imi termin acvariul nou de 300L...
Prin urmare am nevoie de sfaturile voastre, deoarece am cautat in lung si in lat..si tot nam gasit ceea ce vroiam sa aflu.
Deciiii:

1) Cum maschez cel mai eficient incalzitorul si tuburile de la filtrul extern in background-ul 3D? As vrea sa nu se vada...

2) In acesti 300 L pot tine un Tropheus Mori ( fara femele) impreuna cu alte ciclide din Malawi ? sau o sa devina agresiv fata de toti (mai ales fata de femelele din alte specii) cand o sa fie in calduri?

Cam atat momentan...astept sfaturile voastre, oricum astept sa imi vina masa (am comandato pe net) si o sa pun poze in functie de cum il termin..

Va multumes anticipat.
[WWW]
YDarius
Senior member
[Avatar]

IP:

Poti sa te uiti la malawi_crys cum a facut el Poti chiar sa bagi si bureti pt filtrare, dar asta depinde si de fundal, este cumparat sau DIY ?

This message was edited 1 time. Last update was at 11/01/2011 14:42:54

calin_gherman
Ultra High Member
[Avatar]

IP:

Acuma, ascunderea incalzitorului si a altor echipamente depinde de background...daca e DIY sau de firma, daca ti-ai creat spatiu cand l-ai facut, etc, etc, etc. Dar eu zic ca nu are rost sa le ascunzi...sunt mai utile la vedere. Ascunzi incalzitorul, dupa care vei avea probleme cu dispersarea uniforma a apei incalzite de el...si tot asa.