[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: Dolly
Forum Index » Profile for Dolly » Messages posted by Dolly
RaresLuc wrote:Ideea este ca omul vrea sa cumpere. De ce sa cumpere prostii cand, foarte bine, poate sa cumpere ceva "adevarat".
Eu cred ca vanzatorii de pesti pot face bani la fel de usor pe lucruri de calitate si pe o relatie serioasa cu clientul.

Vinzatorii ar trebui sa aibe un minim de cultura si macar putin repect pentru ceea ce fac. Sunt un fel de profesori care ar trebuie sa indrume cumparatorii spre ceva de calitate si sa le ofere o altenativa in cazul in care acesti nu dispun de sume pentru moftul sau pas iunea unui copil. Este oare imposibil? In alte tari se poate. La noi...Dumnezeu cu mila. Ei bine, astfel de oameni nu merita nici macar sa aunci un ochi pentru a vedea ce au pe tarabe. smilie
Iar daca vrei pureci uscati, cauta in alta parte. Sau te asteptai oare sa-ti oferim noi raspunsul? Ei bine, ai gresit adresa. smilie
dark_one wrote:eu caut purec uscat pentru. al vinde pe piata, concurenti mei nu mai au, deci e o ocazie buna sa fac un ban gramada, eu nu am folosit asa ceva niciodata. e degeaba dar daca lumea inca cumpara shi vrea asta e , trebuie sa le dau
Adica sa ajuti...naivii...Nu-ti mai bate joc de oameni punindu-i sa cumpere asa ceva. Vezi, daca toti comerciantii gindesc ca tine, d-aia nu ajungem nicaieri. De aceea au atita trecere nenorocitele alea de boluri, acvariile burdusite cu pesti care de care mai mari si frumosi care mor in 2 zile, scafandrii, submarine, etc.
Iar cind incerci sa ii explici cuiva ca nu e bine asa, ar fii in stare sa te si pleneasca pentru ca faci pe desteptul. Vinzatorul care i-a vindut purecii aia stie el mai bine.