[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: Adi D
Forum Index » Profile for Adi D » Messages posted by Adi D
in primul rand nu sunt chiar incepator in ale acvaristicii. Am citit destule posturi privind formule pentru amenajarea substratului. Trebuie sa fac totusi niste precizari:
- substratul actual este din pietris de rau cu diametru intre 2 - 5 mm. deci nu sunt doar bolovani de 5 mm
- volumul acvariului este de 60 l. Acesta este motivul pentru care nu m-am complicat cu formule sofisticate de substrat.
- intrebarea din post a fost pusa in momentul in care cumparand HP 2.0 mi s-a sugerat sa folosesc acest tip de substrat in locul nisipului de rau pe motiv ca fertilizantul nu ajunge la radacina plantelor. Totusi mizeriile patrund in substrat si chiar folosirea clopotului nu ma ajuta mai ales ca este extrem de neregulat (bolovani, terase, radacini mopani). Ca urmare la 6-7 luni trebuie sa scot si sa curat tot substratul (idee ce nu ma prea incanta).
sfatul pe care-l solicitam era pentru aceasta situatie: de a avea un substrat care sa permita circulatia fertilizantilor pana la radacini, sa fie benefic pentru plante si sa se intretina usor (fara schimbarea completa a apei din acvariu)