[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
sunt incepator, "acvariu" cu UN peste  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
Quino
Junior member

IP:

Salutare, sunt "foarte" incepator in ale acvaristicii, am citit destul de mult din ce ati spus voi pe acest forum si vreau sa va spun ce as vrea eu sa fac, si va rog sa-mi dati cateva sfaturi :
Pentru inceput as dori sa imi achizitionez un acvariu de dimensiuni mici (ca sa pot sa il tin pe birou) in care sa am unu/doi pestisori (mie imi plac foarte mult betta aceia viu colorati si cu aripi mari, dar din cate m-am documentat nu se prea impaca 2 masculi pt ca se bat sau un mascul si o femela tot acolo se ajunge nu ?), mentionez ca doresc eventual niste pesti care sa nu "ceara" neaparat instalatii (filtru+pompa+incalzitor).

Este posibil asa ceva ? , la mentiuni speciale as putea pune si faptul ca eu mai sunt plecat de acasa: 2-3 zile si nu prea am cum sa ingrijesc animalutele in timpul asta dar am aflat ca exista asa numita"hrana de weekwnd" care arata ca o masa calciforma ce se dizolva treptat in apa si elibereaza substantele nutritive.

va multumesc anticipat pt sprijin si ajutor.
[Yahoo!]
Quino
Junior member

IP:

nu pot sa dau edit la posturile mele ?!?!

uitati, ceva de genul asta as vrea si eu sa am pe birou, imi puteti spune ce implica ?

image
[Yahoo!]
alexthe1
Member
[Avatar]

IP:

Pentru asa ceva mi s-ar parea mai estetic un bol, putin pietris care sa il alegi dupa culoarea pestului ... si o planta fara pretentii.
Un as opta pentru un singur betta(mascul)

Nice one doc'!
[WWW] [Yahoo!]
Betta.X
Member
[Avatar]

IP: