Author |
Message |
petersimpf
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 03/01/2008 10:21:11
![[Up]](/forum/templates/default/images/icon_up.gif)
|
petersimpf
Member
![[Avatar]](/forum/images/avatar/1960643870484027173841a.jpg)
IP:
|
buna tuturor de pe forum sunt din satu mare am 26 ani si am pesti de acvariu aproximativ de la 12-13 ani, adica sunt "acvarist" incepator.... ma pregatesc de vreo 6 luni sa postez problema mea care credeam ca se rezolva de la sine... dar problemele tot revin...
acvariu: 100 litri
pesti: 2 discusi
temperatura 28.5 Celsius
hrana:sera discus
discusii mei au depus de peste 10 ori... la inceput in alt bazin tot de 100 litri unde aveam si alti pesti... aici primul esec.... dupa care i-am mutat in al 2-lea bazin plantat unde erau doar ei doi... au depus si in 24 ore au mancat icrele.... dupa x incercari am golit acvariul si mi-am facut un acvariu steril... au depus iar .... si au mancat icreleiar ... apoi iar au deus si mi-am facut sperante ca am apucat sa vad si codite de pui de discus, dar nu mult timp ca le-au mancar si pe astea .... dupa care iar au depus iar au iesit puii si am fost si mai bucuros ca am avut pui de discus aproximativ 2 saptamani... si le-am dat pui de artemia salina.... dupa care puii (60) au disparut  si dupa un timp parintii au depus din nou .... si au halit icrele .... acum o saptamana au depus iar .... peste 280 icre dupa 24 ore s-au albit max 30... deci restul au eclozat.... la inceput totul ok ... in a doua zi spre seara parintii parca si-au parasit puii (aproape toti erau pe fundul acvariului...) dimineata fuga la acvariu sa vad cum sta treaba cu puii.... tot asa erau adica cam toti pe fundul bazinului si observ ca masculul bate femela... si in pauzele de bataie mananca puii si femela il ajuta pe mascul....  si uite asa am ramas iar fara pui....
rog cunoscatorii sa-mi dea un sfat ce sa fac sa am si eu puiutii mei de discus