[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
filtru...  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
roby08
Junior member

IP:

salutare! am si eu un acvariu micut de 30 de litri populat cu 3 femele guppy... cu o pompa la care se poate atasa tub de aerisire...

intrebarea mea este: are vreun folos sau dauneaza pt pestisorii mei ?

asta este pompa... astept pareri
[Thumb - IMG_0558.JPG]

dares
Senior member
[Avatar]

IP:

Este un filtru intern (Atman daca nu ma insel) care si aereaza apa. Sigur ca e util. Lasa-l in acvariu. Pestilor le-ar dauna daca nu l-ai avea.
roby08
Junior member

IP:

este aqua one 101f maxi ... ms pt sfat
serinox
Junior member
[Avatar]

IP:

Salut, si eu sunt incepator ca tine... dar din cate stiu acel furtunas pentru aer este foarte util pt. Acvariu si pestisori intrucat tine locul unei pompe de aer si astfel apa este oxigenata si filtrata corespunzator. Acuma daca ma insel sper sa nu fiu criticat.. doar am incercat sa fiu de folos . Ape limpezi!
roby08
Junior member

IP:

mersi pentru sfat...eu nu am cum sa te critic...doar sa-ti multumesc pentru ca eu nici macar atata nu stiam ...intr-un loc am citit ca e bun...in altul ca nu ...am zis ca mai bine intreb
Daniel1402
Membru de baza
[Avatar]

IP:

roby08 wrote:mersi pentru sfat...eu nu am cum sa te critic...doar sa-ti multumesc pentru ca eu nici macar atata nu stiam ...intr-un loc am citit ca e bun...in altul ca nu ...am zis ca mai bine intreb

Salutare,

In cazul in care nu ai plante naturale este indicat ca filtrul sa bage bule de aer pt oxigenare.