[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Molly fugareste Cory albi  XML
Forum Index » Catfish
Author Message
pikexpert
Junior member

IP:

am o problema.......am 4 molly marmorati care nu fac altceva decat sa imi fugareasca si ciupeasca bietii sanitari..... atat pe cei gri ca si mai ales pe cei albi.....din 4 cory albi 2 au murit deja ciupiti de molly....dupa voi ce e de facut
eu sunt incepator dar vanzatorul mi-a spus ca molly cu cory stau fara probleme imreuna!!
pls help
Pushkatu
Senior member
[Avatar]

IP:

Primul lucru pe care il poti face este sa ii separi ca sa nu mai pierzi si alti pesti. Nu imi pot explica de ce ii ataca, am un prieten ce tine ambele specii intr-un acvariu ceva mai mic decat al tau si se impaca bine. Daca nu ai unde sa ii separi doneaza specia care iti place mai putin ori fa un schimb cu cineva...

Seris venit usus ab annis.
[Yahoo!] [MSN]
pikexpert
Junior member

IP:

asa m-am gandit si eu sa fac....vineri am sa duc molly la un prieten pentru ca doar cei 4 marmorati au probleme cu cory... si problema e ca cei gri sunt mai rasariti si fug...dar cei albi cam stau intr-un loc si sunt ciupiti intr-una.... mai am 4molly negri, 4xipho si 2 guppy.....dar niciunul nu are nimic cu ceilalti doar astia 4 cu cory
stefanp
Moderator

IP:

Si eu tin molly si corydoras in acvariu si n-au absolut nicio treaba...
Ca o sugestie, poate ajuta: incearca sa pui mai multe plante in acvariu sa aiba unde se ascunde, eventual niste cioate ceva (asta daca n-ai deja plante si cioate)...

Zambesc chiar de traiesc in conditii austere, caci bucuria mea se trage din alte sfere ! Jurnal acvariu (proiect finalizat) | Unu' micu' pentru creveti (proiect finalizat) | Borcanu' lu' Grigore (proiect finalizat)